بسیج مرودشت

وبلاگ خبری تحلیلی مذهبی بسیج مرودشت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بسیج مرودشت خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش بسیج مرودشت به نقل از خانه ملت برومندی نماینده مرودشت به وزیر راه و شهرسازی در خصوص عدم اجرای پروژه راهسازی محور ارسنجان ـ خرامه و تعطیلی پروژه در اجرای پروژه راهسازی و چهار بانده شدن محور مرودشت ـ دورودزن تذکر داد.

این تذکر به همراه تذکرات کتبی سایر نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور توسط هیات رییسه مجلس شورای اسلامی قرائت شد .

بسم الله الرحمن الرحیم

برومندی با هدف پیگیری مشکلات منطقه ای حوزه انتخابیه با قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهر سازی فارس، مدیر عامل گاز استان فارس و سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان به طور جداگانه دیدار و گفتگو کرد.

 نماینده شهرستانهای مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد یک روز پس از شرکت در مراسم معارفه استاندار فارس، قبل از بازگشت به تهران، برخی از مشکلات منطقه ای حوزه انتخابیه را در مرکز استان پیگیری کرد.

 وی در دیدارهای جداگانه با مدیران اجرایی فارس، موضوع طرحهای نیمه تمام عمرانی در بخش راهها، گازرسانی به مناطق درودزن و کامفیروز و حل معضلات آب شرب روستاههای شهرستان های حوزه انتخابیه در جلسات جداگانه ای با حضور مدیران کل و معاونین دستگاههای موصوف برگزار کرد. مهندس برومندی با بررسی روند اجرای پروژه هادر مناطق حوزه انتخابیه، خواستار توجه و پیگیری جدی مسئولان اجرایی فارس در حوزه های مورد اشاره شد.

 در این دیدارها، آخرین اقدامات و میزان پیشرفت کار به وکیل مردم گزارش شدو موانع و مشکلات پیش رو مورد بررسی قرار گرفت، همچنین تصمیماتی در هر زمینه با تعیین برنامه زمانبندی جهت اتمام و افتتاح طرحهای نیمه تمام اتخاذ نمود.

منبع:سایت نماینده مرودشت

ببسم الله الرحمن الرحیم

گزارش تصویری/ برومندی در نماز جمعه مرودشت

 

به گزارش "ندای مرودشت"، نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی در نماز جمعه مرودشت شرکت نمود و از نزدیک با مردم دیدار داشت.

 

http://www.nedayemarvdasht.ir/images/boromandi/IMG_0921.jpg

http://www.nedayemarvdasht.ir/images/boromandi/IMG_0915.jpghttp://www.nedayemarvdasht.ir/images/boromandi/IMG_0918.jpghttp://www.nedayemarvdasht.ir/images/boromandi/IMG_0922.jpghttp://www.nedayemarvdasht.ir/images/boromandi/IMG_0929.jpghttp://www.nedayemarvdasht.ir/images/boromandi/IMG_0939.jpghttp://www.nedayemarvdasht.ir/images/boromandi/IMG_0943.jpghttp://www.nedayemarvdasht.ir/images/boromandi/IMG_0945.jpghttp://www.nedayemarvdasht.ir/images/boromandi/IMG_0947.jpghttp://www.nedayemarvdasht.ir/images/boromandi/IMG_0948.jpghttp://www.nedayemarvdasht.ir/images/boromandi/IMG_0951.jpghttp://www.nedayemarvdasht.ir/images/boromandi/IMG_0953.jpghttp://www.nedayemarvdasht.ir/images/boromandi/IMG_0955.jpghttp://www.nedayemarvdasht.ir/images/boromandi/IMG_0963.jpghttp://www.nedayemarvdasht.ir/images/boromandi/IMG_0964.jpghttp://www.nedayemarvdasht.ir/images/boromandi/IMG_0966.jpghttp://www.nedayemarvdasht.ir/images/boromandi/IMG_0969.jpghttp://www.nedayemarvdasht.ir/images/boromandi/IMG_0974.jpghttp://www.nedayemarvdasht.ir/images/boromandi/IMG_0971.jpghttp://www.nedayemarvdasht.ir/images/boromandi/IMG_0980.jpghttp://www.nedayemarvdasht.ir/images/boromandi/IMG_0981.jpghttp://www.nedayemarvdasht.ir/images/boromandi/IMG_0983.jpghttp://www.nedayemarvdasht.ir/images/boromandi/IMG_0985.jpghttp://www.nedayemarvdasht.ir/images/boromandi/IMG_0987.jpghttp://www.nedayemarvdasht.ir/images/boromandi/IMG_0988.jpghttp://www.nedayemarvdasht.ir/images/boromandi/IMG_0991.jpghttp://www.nedayemarvdasht.ir/images/boromandi/IMG_0994.jpg


 

مطالب مشابه :

مهندس برومندی در ژنو چه گفت + عکس

مهندس برومندی در کنار رییس مجلس در دیدار با رییس مجلس پاکستان

حضور مهندس برومندی در کمیته خلع سلاح ژنو سوییس

 

[ شنبه 27 مهر 1392برچسب:مهندس برومندی , نماز جمعه , مصلی مرودشت , نماینده مرودشت , ,

] [ 1:11 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه